ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ

Η ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ 2007 ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΤΟΥ 1933

Όλοι στο εφετείο της Αθήνας στις 3 του Δεκέμβρη

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΤΟ ΦΙΛΟΝΑΖΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΟΡΓΙΟ ΤΗΣ 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

Για να μην αθωωθεί ο κήρυκας της γενοκτονίας Πλεύρης


Η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία καλεί σε συναγερμό όλους τους δημοκρατικούς πολίτες και τους καλεί να έρθουν στο δικαστήριο και να σταθούν στο πλευρό των δημοκρατών μαρτύρων κατηγορίας και των συνηγόρων πολιτικής αγωγής στη δίκη κατά του ναζιστή Κ. Πλεύρη και του «Ελεύθερου Κόσμου» που ξεκίνησε και διακόπηκε στις 11 του Σεπτέμβρη και θα συνεχιστεί στις 3 του Δεκέμβρη.

Φίλοι αντιφασίστες

Δεν πρόκειται για μια απλή δίκη. Δεν πρόκειται για μια δίκη στην οποία κάποιοι μειοψηφικοί ναζιστές-ρατσιστές καταγγέλλονται από τους δημοκράτες και τιμωρούνται από τις αρχές μιας ευρωπαϊκής χώρας. Δεν πρόκειται για το ότι ένας υμνητής του Γ΄ Ράιχ γράφει ένα ανατριχιαστικό βιβλίο 1400 σελίδων για να καλέσει το λαό να εξαφανίσει τους Εβραίους από τη χώρα μας και οι εβραίοι της χώρας αυτής μαζί με μη εβραίους αντιφασίστες τον πάνε σε δίκη για σπάνια και ωμή παραβίαση της διεθνούς αντιρατσιστικής νομοθεσίας. Δεν πρόκειται για ένα κυνήγι των περιθωριακών κηρύκων ρατσιστικής βίας που τόσο πολύ το αποστρέφονται μερικοί μεταφυσικοί υπερασπιστές της “ελευθερίας του λόγου».
Όχι. Πρόκειται για μια δίκη ζωής και θανάτου για την πολιτική δημοκρατία στη χώρα μας. Γιατί στις 11 του Σεπτέμβρη αποδείχθηκε ότι δεν ζούμε σε μια στοιχειωδώς δημοκρατική χώρα. Η 11 του Σεπτέμβρη του 2007 θα μείνει στην δικαστική και πολιτική ιστορία αυτής της χώρας και ίσως όλης της Ευρώπης, για το ότι ένα δικαστήριο ευρωπαϊκής χώρας 60 χρόνια μετά τον Β΄ παγκόσμιο πόλεμο υπερασπίστηκε με τη στάση του τους ναζιστές και τους ρατσιστές και στράφηκε ενάντια στα θύματά τους και τους υπερασπιστές των θυμάτων τους.
Το δικαστήριο φρόντισε από την αρχή να αποβάλει από την δίκη την πολιτική αγωγή που εκπροσωπούσε το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο (ΚΙΣ) και την εβραία Γκίλμπερτ μέλος του ΕΠΣΕ με την “αιτιολογία” ότι το βιβλίο δεν θίγει άμεσα τους ενάγοντες, τους εβραίους και ότι είναι δουλειά του κράτους να υπερασπίζει τους ενδεχόμενα θιγόμενους από το βιβλίο. Μετά από αυτό οι μάρτυρες κατηγορίας έμειναν ανυπεράσπιστοι μπροστά σε μια απίστευτη διαδικασία που ακολούθησε και που θα ταίριαζε περισσότερο σε δίκη της χιτλερικής Γερμανίας του ’33 παρά σε μια ευρωπαϊκή χώρα του 2007. Γιατί χωρίς πια να υπάρχει υπεράσπιση των μαρτύρων κατηγορίας η έδρα ανέλαβε να καταπατήσει τα δικαιώματα τους, δηλαδή να τους διακόπτει διαρκώς, να τους ειρωνεύεται σαν γραφικούς ή αμόρφωτους, να μην ασχολείται καθόλου με όσα περιλαμβάνονται στο κατηγορητήριο και να τους απαγορεύει να αναφέρονται στον αντιρατσιστικό νόμο. Έτσι οι μάρτυρες κατηγορίας έγιναν από την πρώτη στιγμή κατηγορούμενοι. Στόχος του δικαστηρίου ήταν να θεωρηθούν οι μάρτυρες είτε διώκτες της ελευθερίας του λόγου (από τον εισαγγελέα) ή γραφικοί τύποι που κάνουν θόρυβο για έναν ανύπαρκτο τάχα ρατσιστικό κίνδυνο (από την πρόεδρο). Σε αυτήν την επίθεση πρωτοστάτησε και “έλαμψε” ο εισαγγελέας Λαζαράκος που ανάμεσα στα πολλά τερατώδη που ξεστόμισε διακήρυσσε τη θέση ότι το ναζιστικό έκτρωμα του Πλεύρη είναι ένα “επιστημονικό σύγγραμμα” και ότι ο συγγραφέας είναι ένας “ιστορικός και επιστήμων” . Επειδή μια μάρτυρας κατηγορίας με σθένος και δυνατά αρνιόταν αυτήν τη ιδιότητα στον συγγραφέα ο εισαγγελέας έφτασε στο σημείο να την απειλήσει με σύλληψη και εγκλεισμό της στο κρατητήριο.
Όλα αυτά έγιναν κάτω από τα χειροκροτήματα, τους καγχασμούς και τις επεμβάσεις των ναζιστών που ήταν συγκεντρωμένοι στην αίθουσα.

Παραθέτουμε παρακάτω μερικά στοιχεία των τοποθετήσεων του δικαστηρίου:

Ο εισαγγελέας αρχίζει την εξέτασή του (που κράτησε μιάμιση ώρα), με την πρώτη μάρτυρα κατηγορίας της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας, Άννα Στάη με την ερώτηση: «Να ξεκινήσουμε από κει για να δούμε τη βαρύτητα της καταθέσεώς σας. Τι γραμματικές γνώσεις έχετε;» Με τη δεύτερη μάρτυρα κατηγορίας, επίσης από την Αντιναζιστική Πρωτοβουλία, τη Ρένα Κούτελου, έγινε αργότερα ο εξής διάλογος:
Εισαγγελέας: Είστε νομικός. Ωραία. Τώρα να σας ρωτήσω τι καλείται «δια της διακινδυνεύσεως αδίκημα, αφήστε το τώρα…μη το πούμε καλλίτερα.
Πρόεδρος (ειρωνικά): Όταν θα δώσει εξετάσεις
Κούτελου: Έχω δώσει εξετάσεις. Ασκώ το επάγγελμα.

Ο εισαγγελέας μιλούσε διαρκώς για την προσπάθεια «φίμωσης» του ναζιστή Πλεύρη από τους αντιφασίστες και όταν η Στάη αρνιόταν επίμονα την αναγνώριση του βιβλίου του Πλεύρη σαν «επιστημονικό σύγγραμμα», εκείνος λέει:
“ …Με αυτό θέλω να καταλήξω στο ότι το έργο του (Πλεύρη) έχει επιστημονικό χαρακτήρα. Το όλο πνεύμα της καταθέσεώς σας είναι ότι του αρνείστε τον επιστημονικό χαρακτήρα στο έργο του……Αναγνωρίζετε επιστημονική φύση και επιστημονική χαρακτηριολογία στο βιβλίο του κυρίου Πλεύρη;”
Μάρτυρας: Όχι βέβαια! …..Αυτό μας έλειπε….
Λίγο αργότερα όταν η μάρτυρας του είπε: “Δεν ήρθα εδώ για να κρίνω κανένα επιστημονικό σύγγραμμα» ο εισαγγελέας ανακράζει:
“Μα είναι επιστημονικό σύγγραμμα!»

Και αλλού:
Εισαγγελέας: «….Ο Πλεύρης είναι επιστήμων!! Εάν μας αρέσει ο Πλεύρης σαν επιστήμονας, είναι θέμα κριτικής δεν είναι θέμα να τον ρίξουμε στο μπουντρούμι».

Η μάρτυρας αρνείται να αναγνωρίσει ότι ο Πλεύρης είναι επιστήμονας. Ο εισαγγελέας για να υπερασπιστεί το δικαίωμα του ναζιστή στην άρνηση του Ολοκαυτώματος και την εβραϊκή γενοκτονία λέει:
Εισαγγελέας: «….Προσφάτως έγινε λόγος για την Ιστορία επ’ αφορμή κάποιου βιβλίου στη χώρας μας. Έτσι; Είπαν λοιπόν οι ειδικοί, μια πλευρά των ειδικών, ότι η Ιστορία ξαναγράφεται. Ότι η ιστοριογραφία ανανεώνεται…Βλέπετε λοιπόν ότι η ιστορική επιστήμη είναι αυτή τη στιγμή εν αμφιβόλω καταστάσει»

Σε άλλο σημείο όταν η μάρτυρας λέει ότι ο ναζιστής δεν εκφράζει «απόψεις», αλλά προτρέπει ωμά σε ρατσιστική βία γράφοντας:“να εκτελεστούν οι Εβραίοι εντός 24 ωρών γιατί μόνο έτσι καταλαβαίνουν», ο εισαγγελέας απειλεί: Κοιτάξτε κυρία μου. Να σας κάνω μια εξήγηση: Το δικαστήριο σας ανέχεται. Εγώ δεν μπορώ να σας ανεχτώ! Εάν συνεχίσετε έτσι θα διατάξω τη σύλληψή σας και τον εγκλεισμό σας στο κρατητήριο!

Κάποια στιγμή ο εισαγγελέας Λαζαράκος ξεπέρασε κάθε όριο, μιλώντας ακόμα και για ναζιστική δικαιοσύνη, με την οποία ουσιαστικά απείλησε τη μάρτυρα:
Εισαγγελέας: Εσείς σαν αντιναζίστρια, έχετε δικαίωμα να γράψετε ένα βιβλίο κατά των ναζιστών;
Μάρτυρας: Έχω την υποχρέωση να γράψω βιβλίο κατά των ναζιστών.
Εισαγγελέας: Πολύ ωραία. Πολύ ωραία. Κατά την άποψή σας έχετε την υποχρέωση. Και ο Πλεύρης κατά την άποψή του έχει την υποχρέωση να γράψει αυτά που θέλει. Τώρα. Θέλετε εσείς ένα ναζιστικό δικαστήριο να σας δικάσει και να σας καταδικάσει; Ή μια ναζιστική πολιτεία;
Η Πρόεδρος για να τον «μαζέψει» αλλά και να τον καλύψει λέει:
Πρόεδρος: Έ! Όχι μη…φτάσουμε σε τέτοια πράγματα.
Μάρτυρας (έκπληκτη): Αν είναι δυνατόν!!!..............

Σε άλλο σημείο όταν η μάρτυρας αναφέρεται σε συγκεκριμένο απόσπασμα του βιβλίου στο οποίο ο Πλεύρης ζητάει ωμά να κρεμαστούν όλοι εκείνοι οι «γραικύλοι» και οι “εθνοπροδότες» που δεν διδάσκουν στα σχολεία τις αντισημιτικές θεωρίες του ναζιστή ο εισαγγελέας τη διακόπτει:
Εισαγγελέας: «Και τώρα στα σχολεία διδάσκεται ότι έγινε συνωστισμός στη Σμύρνη»…

Σε άλλο σημείο που η μάρτυρας επισημαίνει ότι ο ναζισμός ο ίδιος αποτελεί κάλεσμα σε ρατσιστική βία και ο Πλεύρης αναφέρει στο βιβλίο του ότι «δεν ανέχομαι να μου συκοφαντούν τους υπερόχους εθνικοσοσιαλιστάς» και ότι “…η ήττα του ναζισμού αποτελεί ήττα της Ευρώπης και της “ Λευκής φυλής» ο εισαγγελέας απαντά:
Εισαγγελέας: «Τους Εβραίους τους κατεδίκασε κανείς και τους κυνήγησε για τις ιδέες τους; ΑΝ (;;) τόκανε ο Χίτλερ όλοι τον καταδικάσανε. Σαν παγκόσμια ανθρωπότητα. Όταν οι Εβραίοι λένε ότι είμεθα ο περιούσιος λαός επί της γης, τους μήνυσε κανείς;

Η μάρτυρας κατηγορεί το ναζιστή συγγραφέα ότι θέλει την εξόντωση των εβραίων για το μοναδικό λόγο ότι υπάρχουν και ακολουθεί ο διάλογος:
Στάη: “ …..Έτσι όπως ακριβώς έκανε ο Χίτλερ…”
Εισαγγελέας (τη διακόπτει έντονα): Αφήστε το Χίτλερ ήσυχο!!
Στάη: Ναι, “τι αφήστε το Χίτλερ ήσυχο”. Αφού ο Χίτλερ γράφει εδώ μέσα (εννοεί στο βιβλίο)
Εισαγγελέας (τη διακόπτει): Αφήστε το Χίτλερ ήσυχο!!

Όταν η μάρτυρας ζητά να καταθέσει βίντεο (σαν πρόσθετο στοιχείο) από συγκέντρωση των ναζιστών στο ξενοδοχείο Πρέζιντεντ όπου σαν ομιλητής ο Πλεύρης ζητά την εξολόθρευση όλων των Εβραίων και το αναγνωστικό κοινό του βιβλίου του φωνάζει «Κρεμάλα» και τον καταχειροκροτεί, ο εισαγγελέας απαντά:
“Όχι δεν θα καταθέσετε κυρία μάρτυς» . Αλλά και αργότερα όταν το επαναλαμβάνει στην Πρόεδρο η μάρτυρας, για να αποδείξει ότι ο Πλεύρης έχει ήδη οπαδούς καταθέτει το εξής στοιχείο: ότι ο ίδιος ο Πλεύρης είπε στο Πρέζιντεντ: « Εγώ δεν είπα να πεθάνουν όλοι οι Εβραίοι. Άλλο αν το σκέφτηκα…” η Πρόεδρος τη διακόπτει και λέει: «Τι μας ενδιαφέρει τώρα αυτό;»

Η Πρόεδρος ειρωνεύτηκε τη μάρτυρα λέγοντας : “ Να σας πω κάτι. Στην προσπάθειά σας εδώ να στηρίξετε τις θέσεις σας….προσπαθήστε να μη γίνεστε γραφικοί….”
Η μάρτυρας αναφέρεται σε άλλο απόσπασμα του βιβλίου :
Στάη: (γράφει ο Πλεύρης): «..Καλώς κάνουν και διατηρούν το Άουσβιτς σε καλή κατάσταση..»
Πρόεδρος: Για να το επισκέπτεται ο κόσμος..
Στάη: Όχι, όχι, όχι βέβαια! “Διότι (γράφει ο Πλεύρης) ουδείς γνωρίζει τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον»
Πρόεδρος (ειρωνικά) : Και δεν φτιάχνουμε άλλο; Δύσκολο είναι;

Στην εξέταση της δεύτερης μάρτυρας κατηγορίας, επίσης μέλους της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας, Ρένας Κούτελου, όταν εκείνη επισημαίνει ότι ο ναζιστής συγγραφέας από πρόθεση γράφει κηρύγματα μίσους και βίας ο εισαγγελέας αναρωτιέται: « Μα πως προκύπτει η πρόθεσίς του αυτή;”
Μάρτυρας: Η πρόθεσή του προκύπτει από τα ίδια τα γραφόμενά του.
Εισαγγελέας: Επειδή είναι λιγάκι ζωηρός στην πένα;

Σε άλλο σημείο η μάρτυρας λέει ότι ένας από λόγους που θεσπίστηκε από την ελληνική πολιτεία ο αντιρατσιστικός νόμος ήταν το Ολοκαύτωμα.
Εισαγγελέας: Ο νόμος περί φυλετικών διακρίσεων εθεσπίσθει δια τους Εβραίους και το Ολοκαύτωμά τους;;;
Εισαγγελέας: Σοβαρολογείτε;; Μα τι λέτε κυρία μου; Μα τι λέτε; ….Τώρα αν οι Γερμανοί έχουν ενοχές και καταδικάζουνε αυτούς που αμφισβητούν το Ολοκαύτωμα εμείς η Ελλάδα δεν έχουμε τέτοια….” Και λίγο μετά συνεχίζει:
Εισαγγελέας: Το 1979 περί Ολοκαυτώματος οι πάντες ήταν ανύποπτοι. Τώρα τα 2 τελευταία χρόνια γίνονται κάτι…πράγματα στην Ευρώπη και υπάρχουνε στη Γαλλία και τη Γερμανία κάποιες καταδικαστικές αποφάσεις δικαστηρίων, με κάποιους νόμους αμφιβόλου συνταγματικότητος…Η μάρτυρας συνεχίζει και του λέει ότι οι νόμοι για την άρνηση του Ολοκαυτώματος έγιναν γιατί δεν θέλουμε να
επαναληφθεί κάτι τέτοιο ξανά και ο εισαγγελέας λέει: «Κυρία μου ακούστε. “ Για να μην επαναληφθεί». Ά! … δηλαδή αυτή είναι η νοοτροπία του Ναστραδίν Χότζα. Έτσι;;; Για να μη σπάσεις τη στάμνα – λέει στο γιό του ο Χότζας – θα σε δείρω προκαταβολικά για να προσέχεις!!» . Στη συνέχεια ο εισαγγελέας υπερασπίζεται με απίστευτο πάθος το δικαίωμα του ναζιστή να λέει τις “απόψεις” του και προσθέτει:
“ Εδώ κυκλοφορεί ο κάθε ανώμαλος και ο κάθε τοξικομανής και βγαίνουνε όλοι οι θολοκουλτουριάρηδες και οι προοδευτικοί και λένε το εξής: Α!.. το δικαίωμα στη διαφορετικότητα. Α!.. το δικαίωμα στην έκφραση. Και λέμε όλοι εμείς: Ωραία και καλά!.”
Προς το τέλος της εξέτασης της μάρτυρας ο εισαγγελέας υπερασπίζεται τον Πλεύρη λέγοντας:
Εισαγγελέας: Κυρία μου θα σας διαβάσω κάτι το οποίον λέει (ο Πλεύρης)…….Και επ΄αυτού τι έχετε να πείτε; …Λέει εδώ: “ Επανειλημμένως θα τονίσω ότι δεν επιτίθεμαι εναντίον των Εβραίων ως ατόμων και ως λαού, ως φυλής και ως έθνους. Αλλά εναντίον της θρησκείας τους. Επειδή αυτή διδάσκει ότι οι Εβραίοι συνεφώνησαν με το θεό τους τον Ιεχωβά αυτοί να τον λατρεύουν κι εκείνος θα τους εξασφαλίσει την παγκόσμια κυριαρχία σε όλα τα έθνη του κόσμου». Κι αν είναι κάποιος ρατσιστής είναι αυτοί εδώ που γράφουν αυτά στη θρησκεία τους. Οι ναζιστές στην αίθουσα τον καταχειροκροτούν για να πάρει την απάντηση από τη Ρένα Κούτελου ότι “ ο Πλεύρης το γράφει αυτό ακριβώς για να μπορεί να το χρησιμοποιεί σαν κάλυψη, όπως τώρα μόλις χρησιμοποιήθηκε από εσάς”.

Αυτή η ατμόσφαιρα που κυριάρχησε στο Εφετείο της Αθήνας στις 11 του Σεπτέμβρη δεν είναι αποτέλεσμα μιας “συμπτωματικής” σύνθεσης του δικαστηρίου. Δεν είναι σύμπτωση ότι τα πολιτικά κόμματα όχι μόνο δεν έκαναν πολιτικό ζήτημα αυτή τη δίκη, αλλά έκαναν ότι μπορούσαν να την πνίξουν από όλα τα ΜΜΕ αλλά και από τα ίδια τα κομματικά τους έντυπα και από τα ηλεκτρονικά μέσα.Ούτε 'ηταν σύμπτωση ότι όλοι οι πολιτικοί χώροι “κινηματικοί” και μη, με ελάχιστες εξαιρέσεις, σχολαστικά απέτρεψαν τα κομματικά τους μέλη να παρευρεθούν στην δίκη και να σταθούν τουλάχιστον σαν παρουσίες απέναντι στους οργανωμένους και «εν στολή» ναζιστές. Τέλος δεν είναι σύμπτωση ότι κράτησαν αυτή τη στάση τα κόμματα και τα ρεύματα, την ώρα που στην δίκη αυτή κατηγορούμενοι (Κ. Πλεύρης), μάρτυρες υπεράσπισης (Ναξάκης), συνήγοροι υπεράσπισης (Θ. Πλεύρης) και άλλοι υπερασπιστές του βιβλίου (Α. Γεωργιάδης που το έχει αποκαλέσει «το αγαπημένο” του βιβλίο) ήταν πρώην και νυν υποψήφιοι βουλευτές ενός κόμματος που προσπαθούσε να μπει οριακά στη Βουλή, του ΛΑΟΣ.( Γεωργιάδης και Θ. Πλεύρης είναι ήδη βουλευτές). Αλλά και αν είχαν αυταπάτες για τη φύση της δίκης πριν αυτή ξεκινήσει ήξεραν τι έγινε αφότου ξεκίνησε καθώς τουλάχιστον μερικά φύλλα μεγάλης κυκλοφορίας έγραψαν για το όργιο της 11 του Σεπτέμβρη. Και όμως όλα τα κόμματα συνέχισαν να σιωπούν μέχρι τις 16 Σεπτεμβρίου. Έτσι συνέργησαν συνειδητά στο να μην μάθει ο ελληνικός λαός ποιο είναι το ΛΑΟΣ και έτσι πολλοί πολιτικά καθυστερημένοι ή συντηρητικοί ή απελπισμένοι άνθρωποι να το ψηφίσουν, να το βάλουν στην Βουλή και μάλιστα να βάλουν τους ναζιστές υπερασπιστές του βιβλίου στη Βουλή. Αυτά συμβαίνουν γιατί η χώρα κάθε μέρα βυθίζεται στον πιο σκοτεινό και παράλογο σοβινισμό.

Η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία καλεί κάθε δημοκρατικό άνθρωπο να σπάσει αυτόν τον πολιτικό κλοιό προστασίας των ναζιστών, που ήδη αποθρασυμένοι δέρνουν μετανάστες και μιλούν σαν μελλοντική πολιτική εξουσία. Ιδιαίτερα τους καλεί να ξεπεράσουν το έωλο φιλελεύθερο ή αναρχικό επιχείρημα ότι δεν κάνει να ασκούμε περιορισμό σε οποιονδήποτε για τις οποιεσδήποτε απόψεις του ή ότι οι πραγματικοί κοινωνικοί επαναστάτες δεν μπορούν να συμμαχούν με τους αστικούς κατασταλτικούς μηχανισμούς ενάντια σε οποιονδήποτε. Το κάλεσμα σε εξόντωση ανθρώπων που το μόνο τους έγκλημα είναι ότι γεννήθηκαν σαν μέλη μιας φυλής, ή μιας εθνότητας δεν είναι πια μια άποψη. Είναι το πρώτο βήμα στη διάπραξη ενός μαζικού κανιβαλικού φόνου και τιμωρείται μόνο μετά την πρώτη μαζική διεθνή και “επιστημονική” τέτοια περιπέτεια της ανθρωπότητας που λέγεται χιτλερισμός και Β΄ παγκόσμιος πόλεμος. Δεν είναι το κάθε κάλεσμα σε βία που τιμωρείται με τον παγκόσμιο αντιρατσιστικό νόμο, είναι ΜΟΝΟ το κάλεσμα σε ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ βία. Και μια τέτοια βία δεν την τιμωρεί το αστικό κράτος επειδή το σκέφτηκε και το θέλησε η αστική τάξη αλλά επειδή το σκέφτηκαν, το θέλησαν και το απαίτησαν τα κάθε φορά ενδεχόμενα θύματα του κανιβαλισμού και μαζί τους όλοι οι λαοί της γης που ξέρουν ότι μετά από τον κάθε φορά “ένοχο και δαίμονα λαό» θα έρθει και η δική τους σειρά.

Να γιατί πρέπει κάθε δημοκρατικός άνθρωπος να είναι στη δίκη της 3 του Δεκέμβρη και να κινηθεί πριν από αυτήν για την καταγγελία των ναζιστών και των προστατών τους. Ας μην έχει κανείς αυταπάτες. Το ελληνικό πολιτικό καθεστώς δεν άφησε το Δικαστήριο της 11 του Σεπτέμβρη να διώξει από την αίθουσα την πολιτική αγωγή, ούτε τον εισαγγελέα Λαζαράκο να κάνει τους ύμνους στον Πλεύρη για να τον καταδικάσει τελικά. Ιδιαίτερα το πρώτο το έκανε για να χρησιμεύσει σαν “κεκτημένο” στη δίκη της 3 του Δεκέμβρη, χωρίς να εκτεθεί η νέα σύνθεση του δικαστηρίου, αλλά μόνο εκείνη της 11 του Δεκέμβρη. Όλα αυτά έγιναν για να μην καταδικαστεί ο Πλεύρης. Το καθεστώς δεν θέλει να καταδικαστεί ποινικά ο Πλεύρης για να μην καταδικαστεί πολιτικά το ΛΑΟΣ και δεν θέλει να καταδικαστεί πολιτικά το ΛΑΟΣ γιατί αυτό το πιο ανοιχτό και πολύ προωθημένο φιλοναζιστικό έκτρωμα στην ΕΕ είναι πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι του βαθιού πολιτικού καθεστώτος στην Ελλάδα. Ας μην το αφήσουμε να πάρει μια νέα ώθηση στις 3 του Δεκέμβρη. Γενικά ας μην αφήσουμε τον πιο αρρωστημένο σοβινισμό, τον αντισημιτισμό και τους νέους μεγάλους κοινωνικούς φόβους που δηλητηριάζουν αυτόν τον λαό, να γίνουν μεγάλα και μαζικά ρεύματα. Ήδη είναι μεγάλα, αλλά συγκρατούνται. Μην τους δώσουμε την ηθική και πολιτική νομιμότητα.

Σημείωση: Η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία συνέλεξε τα στοιχεία της δίκης αυτής και έχει καταγράψει το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας σε κείμενο που θα βρείτε εδώ. Λείπει το τμήμα που αφορά την αποβολή των συνηγόρων της Πολιτικής Αγωγής και θα προσπαθήσουμε σύντομα να το έχουμε.

Αθήνα 26 Οκτωβρίου 2007